پنل خورشیدی ۱۰۰ وات

قابلیت شارژ مستقیم انواع لپ تاپ ، پاور بانک ها  و….

مناسب کمپ و سفر و موارد اضطراری که با اتصال به یک پاور استیشن  میتوانید برق روشنایی را تامین نمایید

مناسب عشایر و سفر و ….

پنل خورشیدی 100 وات

دست یافتن به منابع انرژی نوین و برگشت پذیر تحول بسیار بزرگی در شرایط زیستی کره زمین ایجاد کرده است و این روند به سرعت روبه رشد است . از جمله منابع انرژی پاک انرژی خورشیدی است. پنل خورشیدی در تولید برق و تحویل آن به شبکه ON-Grid و یا Off-Grid به کار گرفته می شود در نوع کاربری Off-Grid که برق تولیدی در مصرف کننده محلی کاربرد دارد ، می تواند در موسسات تجاری و یا صنعتی و همچنین برق خانگی مورد استفاده قرار گیرد .همچنین برای استفاده در طول ۲۴ ساعت می توان از باتری های سیلداسید و یا نیکل کادمیوم و یا با استفاده از تکنولوژی پاور استیشن ( پاوربانکهایی که علاوه بر شارژ شدن توسط برق شهری قابلیت شارژ شدن از پنل خورشیدی را نیز دارند ) استفاده کرده و در ساعاتی که تابش نور خورشید وجود ندارد و یا به حداقل مقدار رسیده است از آن استفاده کرد. .پنل خورشیدی قابل حمل مدل P-5  که از ۵ لایه سلول  خورشیدی تشکیل شده و دارای یک  پورت USB نرمال ، یک پورت  USB فست شارژ ، یک پورت Type-C PD و یک خروجیDC 18V/5.5A جهت اتصال به پاوراستیشن (پاوربانک با ولت بالا و قابل شارژ با پنل خورشیدی)  می باشد. همچنین پنل P-100 ضد آب و سبک و قابل حمل بوده و بهترین گزینه برای سفر ، کمپ ، عشایر و …. می باشد

 همچنین میتوانید با استفاده از این پنل و اتصال آن به یک پاور استیشن ( پاوربانک مخصوص) انرژی خورشیدی را به برق ۲۲۰ ولت نموده و همچنین میتوانید با استفاده از پنل خورشیدی + پاوراستیشن  روشنایی ساختمان را تامین کرد که این امر باعث کاهش هزینه برق مصرفی می گردد .

سازگاری کامل، پاوربانک پذیرفته شده، ضد آب / ضد گرد و غبار / ضد ضربه. ۲) سبک و حمل آسان، مخصوص فضای باز. لباس تقریباً برای انواع دستگاه های ۵ ولت.

دارای یک چیپست با تکنولوژی بالا در داخل است تا اطمینان حاصل شود که به طور پیوسته و ایمن کار می کند.

حفاظت از جریان بیش از حد / بیش از حد شارژ / تخلیه بیش از حد / اتصال کوتاه.