۳in1 TOPK-AN20

مقاومت بالا

سرعت شارژ نسبتاً سریع (سرعتی به مراتب بالاتر از کابل های موجود)

قابلیت شارژ هم زمان سه گوشی با، دوشاخه ۳ آمپری.

دارای میکرو کنترلر هوشمند جهت شارژ انواع گوشی (این جریان با توجه به ولتاژ ورودی دستگاه شما کار میکند).

بخاطر داشتن میکروکنترل های موجود باعث افزایش طول عمر باطری شما شده.

TOPK - AN20

کابل ۳in1 TOPK-AN20 فست شارژ

کابل تبدیل سه کاره تاپکی مدل AN-20 .

از سری محصولاتی می باشد که، قابلیت شارژ تمام اسمارت فون ها و تبلت ها را با پورت های لایتنینگ ، USB-C و MicroUSB را دارد.

این کابل فست شارژ سرعت انتقال ۳ آمپر را دارد که در بین کابل های هم رده ی خود بهترین عمل کرد را دارد .

این کابل جزو محدود کابل هایی است که دارای چیپ اختصاصی محافظتی و کنترل جریان شارژ است .

به لطف این چیپ و IC ها محافظتی که در قسمت میانی کابل قرار گرفته این کابل را مجهز به سیستم Auto ID کرده است که این یعنی، آمپر استاندارد گوشی تشخیص داده شده و متناسب با آن شارژ دستگاه انجام می شود.

با کمک این تکنولوژی سرعت شارژ بیت دستگا هایی که همزمان در شارژ هستند تقسیم می شود.

همچنین این کابل دارای تکنولوژی های نظیر Over Current Proetction , Short-Circit Protection , Temperature Protection می باشد. این تکنولوژی ها باعث میشوند که  دستگاه به صورت صد در صد ایمن شارژ شود و عمر باتری گوشی به مرور زمان کم نشود.

از قسمت داخلی این کابل که بگذریم باید به قسمت بدنه آن هم توجه کرد زیرا که روی عمر و دوام کالا به شدت تاثیر گذار خواهد بود. روکش این کابل از الیاف فشرده شده نخ و الیاف نایلون بوده و برای مقاومت در برابر خمش تا ۲۵۰۰ دور است.

قسمت  انتهایی این کابل از پلاستیک فشرده شده سخت استفاده شده، تا در برابر استفاده ی بیش از اندازه دچار پوسیدگی و پارگی نگردد. روکش سری آن، فلزی است که باعث میشود عمر کابل به حداکثر میزان خود برسد.

لازم به ذکر است که این کابل سه کاره برای شارژ ایمن طراحی شده و تمرکز خود را روی شارژ هوشمند و ایمن  گذاشته است. از نکات زیبای این کایل این است که استانداردهای بین المللی اروپا شامل CE , ROHS , FCC را نیز دارا می باشد.