سانترال

مزایای استفاده از مرکز تلفن اینترنتی یا Cloud PBX برای شرکتها و سازمانها و کسب و کارهای کوچک ، متوسط ، بزرگ ، اشخاص

یک سیستم تلفن حرفه ای برای همه مشاغل ، کوچک یا بزرگ دارای اهمیت است. به این دلیل که نشانگر بزرگی ، نظم و کارایی شرکت شما در نظر مشتریان می باشد.

امروزه برقراری ارتباط با مشتریان و رعایت استانداردها و چهره ای حرفه ای امری ضروری است.

انتخاب یک سیستم تلفنی که دارای قابلیتها و استانداردهای لازم برای کسب و کار ما باشد، بسیار مهم و شاید کار آسانی نیست به این دلیل که سرمایه گزاری و خرید یک سیستم تلفنی پیشرفته و نصب و راه‌اندازی آن بسیار گران و تجربه اینکه این سیستم تلفنی خریداری شده اکنون تمام نیازهای مارا برآورده می سازد گران و زمانبر است.

با پیشرفت فناوری ها در زمینه مخابرات اکنون راهکار مرکز تلفن اینترنتی ( مرکز تلفن ابری – Cloud PBX ) بدون نیاز به سرمایه گزاری و اتلاف زمان در اختیار همگان می باشد.

سیستم تلفن اینترنتی مبتنی بر فناوری رایانش ابری است. از آنجا که این سیستم از طریق شبکه IP ویا اینترنت کار می کند و دیگر به سیم مسی، که خط تلفن شما از شرکت مخابرات تا درب محل کار شما جهت اتصال به سانترال و سپس سیم کشی های انبوه داخل محل کار شما  نیازی ندارد.

حذف سیم های مسی، شرکت ها را قادر به صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد کرد.

 برخی از مزایای سیستم تلفن Cloud PBX

 

۱ ) بدون ریسک و بدون نیاز به سرمایه گزاری

همانطور که در بالا اشاره نمودیم خرید سیستم تلفن پیشرفته بسیار گران است و اینکه آیا تمامی نیازهای ما را تامین می کند یا نه ، هیچ تضمینی نیست. از اینرو می توان پیشرفته ترین سیستم تلفن ابری را بدون نیاز به سرمایه گزاری و با پرداخت اجاره با قیمت ارزان در اختیار داشت. با این کار ریسک سرمایه گزاری و تامین مالی سرمایه گزاری حذف می شود .

۲ ) سریع و کارامد

سرعت نصب و راه اندازی مرکز تلفن شخصی شما در فضای ابری – Cloud در زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد. به این دلیل که همه چیز قبلا در دیتا سنترهای برتر ایران از قبل نصب ، راه اندازی و بهینه سازی گردیده است و کافیست با مشخصات دریافتی از شما روشن گردد.

در صورتی که نصب و راه اندازی مرکز تلفن در شرکت شما حداقل به یک هفته زمان نیاز دارد.

۳ )توسعه ظرفیت

در سیستم تلفن های سنتی ( سانترال) در صورت توسعه کسب و کار شما و افزایش تعداد کاربران تلفن داخلی یا خطوط تلفن شهری شما مجبور به تعویض دستگاه تلفن سانترال خود می باشید.

درصورتی که در سیستم تلفن ابری – Cloud IPPBX در هر زمان شما می توانید سیستم تلفنی خود را به ظرفیتهای بالاتر ارتقاع دهید و نیازی به تعویض و صرف هزینه و زمان نمی باشید.

مراکز تلفن ابری قابل استفاده برای شرکتهای کوچک تا بسیار بزرگ می باشد.

 ۴ ) حذف محدودیتهای جغرافیایی

در مرکز تلفنهای سنتی یا آنالوگ ارتباطات شما محدود به سیم های مسی بود ولی در مرکز تلفن ابری – Cloud PBX محدودیتهای جغرافیایی حذف گردیده است.

با مزایای مرکز تلفن ابری Cloud PBX شما می توانید کارمندان خود را بدون محدودیت در سراسر دنیا داشته باشید. به عنوان مثال:

چند شعبه در نقاط مختلف تهران

شعبات مختلف در سایر شهرستانها

یک کارمند در آلمان یا سایر کشور ها ( دورکاری)

 ویزیتور هاییکه در حال حرکت در خیابانهای تمام ایران

مرکز تلفن اینترنتی ( ابری) آسان و کاربر پسند

کاربری سیستم تلفنی آتی تلکامپ  بسیار آسان است و در استفاده از آن نیازی به دانش فنی نیست. کافیست فقط شما دسترسی به اینترنت داشته باشید.

سیستم مقرون به صرفه

از آنجا که کل سیستم مبتنی بر فناوری cloud است ، دیگر نیازی به خرید سخت افزار یا نگرانی در مورد هزینه های سرویس و نگهداری نیست. ارائه دهنده ابر مراقبت از همه چیز را برای شما خواهد کرد. ما حتی شماره های تلفن ۸رقمی ثابت  را نیز ارائه می دهیم. اضافه کردن خطوط جدید تلفن نیز آسان است. این امر به ویژه برای مشاغل جدید استارتاپی که بودجه محدود دارند ، ایده آل است. آنها برای کار و نگهداری سخت افزار  PBX دیگر نیازی به استخدام کارکنان IT ندارند.

دسترسی آسان

ابر PBX از هرجایی قابل دسترسی است. تمام آنچه شما باید داشته باشید یک شماره ۸ رقمی  تحت شبکه شخصی و دستگاهی است که توانایی اجرای نرم افزار رابط PBX را دارد. این بدان معناست که برای حضور در تماس ها لازم نیست در دفتر خود باشید ، می توانید با کمک PBX cloud خود در ارتباط باشید. ارائه دهنده خدمات ابری شما وظیفه مدیریت و ذخیره داده هایی را که می خواهید PBX خود را نگه دارید ، دارد. این بدان معنی است که آتی تلکامپ خدمات شما تماس های شما را با گیرنده ها از طریق اینترنت متصل می کند.

ویژگی های سیستم تلفن

معمولاً ، شرکت های تلفن سنتی برای هر یک از ویژگی های ارائه شده از قبیل انتقال تماس ، رد تماس ، پیام صوتی استاندارد ، انتظار پیام ، شماره گیری سریع ، تماس با پیام کوتاه و غیره ماژول خریداری می کنند. در مورد سیستم های تلفن PBX cloud ، اینها همه ویژگی های استاندارد هستند.

بهترین چیز در مورد سیستم ابری این است که برای تجارت خود نیازی به زیرساخت IT پیشرفته و گران قیمت ندارید. ارائه دهنده ابر شما این موارد را خواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از خدمات آنها با پرداخت هزینه ای برای اجرای یک سیستم کارآمد است.

شرکت آتی تلکامپ مفتخر است اولین شرکت پیشرو در ارائه سرویس سانترال تلفن تحت شبکه VOIP Cloud در ایران باشد .

برای مشاوره و توضیحات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۱۲۹۶۷ تماس حاصل نمایید .